Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΣ

Ο πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας Τζον Κι κλήθηκε πρόσφατα να παράσχει «κάθε αποδεικτικό στοιχείο για να διαψεύσει τη θεωρία ότι [αυτός] είναι στην πραγματικότητα ένα στυλ "ερπετοεξωγήινου" όπως αυτά που φαντασιώνεται και παρουσιάζει ο Εβραίος Δαβίδ Αικ, και ότι θέλει να οδηγήσει την ανθρωπότητα στην υποδούλωση. "

Ο Τζόν Κί, απάντησε σχετικά με τη μεταμόρφωση του σε ερπετοεξωγήινο.

Βασικά είπε:


Απ ότι γνωρίζω, όχι. Έχω κάνει το ασυνήθιστο βήμα όχι μόνο να επισκεπτώ έναν γιατρό, αλλά και έναν κτηνίατρο, και οι δύο μου επιβεβαίωσαν ότι δεν είμαι ερπετό... Δεν έχω μπέι ποτέ σε διαστημόπλοιο, ποτέ δεν βρέθηκα στο διάστημα, και η γλώσσα μου δεν είναι υπερβολικά μεγάλη.

Ενας κάτοικος της Auckland ο Shane Warbrooke, που έθεσε για πρώτη φορά το αίτημα μέσω της επίσημης νομοθεσίας πληροφοριών της Ν. Ζηλανδίας για την ελευθερία της πληροφόρησης, είπε ότι ήταν ευτυχής αλλά "εξεπλάγην" από την απάντηση του προέδρου.
Πηγή