Τι ανακάλυψε ένας φωτογράφος μέσα σε ένα σκοτεινό τούνελ;

Το πρόβλημα με την εξερεύνηση σε εγκαταλελειμμένα κτίρια είναι ότι ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να καραδοκεί στην επόμενη γωνία... Ένας εξερευνητής πήρε την τρομάρα της ζωής του όταν μαζί με μια ομάδα πήγαν να εξερευνήσουν ένα εργοστάσιο ζάχαρης. Εκείνος όμως αποφάσισε να χωριστεί από την υπόλοιπη ομάδα.


Αντί να τους πλησιάσει το συντομότερο δυνατό, ο εξερευνητής αποφάσισε να φωτογραφήσει ένα περίεργο τούνελ που είδε. Έπεσε όμως πάνω σε κάτι τρομερό!

«Ενώ βρισκόμουν προς τη σήραγγα και ετοίμαζα τη φωτογραφική μηχανή μου ένιωσα ολόκληρο το κορμί μου να ανατριχιάζει» δήλωσε.


»Είδα μια ψηλή και σκοτεινή φιγούρα στην άκρη του τούνελ να στέκεται μπροστά μου!»

«Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Δεν μπορούσα να σκεφτώ. Το στήθος μου ήταν βαρύ, τα πόδια μου έτρεμαν κι εγώ πήγα κάτω στη σήραγγα να δω τι ήταν »

Και να τι ήταν...